Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

Разработване на мобилно приложение, което позволява на всички клиенти на оператора лесно и удобно да следят своите сметки и потребление, покупки на допълнителни пакети, заплащане на задължения и други услуги. Допълнителни функционалности и модули в Теленор Бизнес портал - предназначен за бизнес клиентите и улесняващ ги при управлението на своето потребление, сметките и допълнителните услуги и пакети на служителите, контролирането на бюджета за устройства, преглеждането и подписването на договори и заявления към оператора, както и провеждането на вътрешни SMS кампании; Разработването на допълнително мобилно приложение за бизнес клиентите, което да включва част от функционалностите на Теленор Бизнес Портал, както и допълнителни такива, които са предназначени за смартфон, с цел улеснение на управлението на служителските карти. Фиксиран интернет през мобилната мрежа – предоставя възможността на бизнес клиентите да ползват фиксиран интернет както на места, където няма възможност за изграждане на директна свързаност, за клиенти в малки населени места без нужда от гарантиран интернет, вилни зони и крайни квартали, така и за резервно решение в случаите на прекъсване на основния интернет в офиса на клиента. E-mail LITE - цялостно e-mail решение на Zimbra, с което клиентите управляват своята бизнес кореспонденция с възможност за администрация и настройка според персонални и фирмени предпочитания; Анализ на посещаемост (People Counting) - предоставя възможност за повишаване на оборотите и ефективността на търговските обекти на бизнес клиентите, чрез анализиране на броя посетители, техния профил и поведение; Онлайн магазин - платформа за създаване на онлайн магазин, която предоставя всички необходими инструменти и функционалности, необходими за успешното създаване и развитие на стабилен и напълно функциониращ онлайн магазин; Допълнителни бизнес решения, реализирани чрез успешни партньорства с трети лица/компании, които се предлагат в портфолиото: НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ 25 Облачно-базиран CRM – напълно интегрирана система за оптимално управление (организация, синхронизация и автоматизация) на бизнес процесите и навзаимоотношенията на компанията с нейните потенциални и настоящи клиенти. Виртуални сървъри - наем на виртуални сървъри без ограничения, с възможност за гъвкава промяна; елиминират разходи за електрозахранване и охлаждане на оборудване; Виртуална телефонна централа (Cloud PBX) - предоставя пълната функционалност на стандартната телефонна централа без допълнително оборудване и първоначална инвестиция, а допълнително дава възможност за управление на вътрешните телефонни постове. Reminder.bg (Онлайн разписание) – интерфейс за управление на ангажираността на служителите, с вграден CRM инструмент; „Управление на мобилни устройства“ (Mobile Device Management)” - иновативна платформа, даваща защита на информацията достъпна на мобилните устройства в дадена организация, позволяваща ясно разграничение между корпоративни устройства и такива, които са собственост на служителите (BYOD) и задаване различни политики за контрол и сигурност; ЦЕЛИ 2017

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1