Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016
Оптимизиране на функционалностите в менюто за aвтоматично информационно обслужване. Разширяване на услугите, които да се активират в рамките на един контакт между клиента и компанията, независимо от предпочетения канал. Предлагане на достъпни телефони под марката на Теленор Разработване на ново атрактивно портфолио от услуги, които да отговарят на индивидуалните нужди на всеки потребител Промяна в принципите на ценообразуване при достъп до мобилен интернет едновременно с цялостното обновяване на мрежата Теленор Предлагане на нови, гъвкави, достъпни и прозрачни възможности за закупуване на мобилни смарт устройства Оптимизиране и улесняване за клиента на процеса по отремонтиране на повредени мобилни устройства ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ И ЦЕЛЕПОЛАГАНЕ ЗА 2017 Г. НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ 24 ЦЕЛИ 2015-2016
RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1