Влез и виж специални оферти Вход

Влез и виж специални оферти

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА YETTEL TV И HOME INTERNET

Yettel TV

Home Internet

Yettel TV е интерактивна TV платформа, с която можеш да гледаш телевизия по избран от теб начин и по всяко време, на различни устройства (телевизор, компютър, лаптоп, таблет и смартфон). Услугата се предоставя посредством Smart TV Box, Yettel мобилно приложение за смартфони и таблети с операционна система Android и през web на https://tv.yettel.bg

Подробна информация за предлаганите тарифни планове можеш да намериш на следните линкове: Yettel TV в комбинация с интернет услуга и Yettel TV самостоятелна услуга.

Можеш да сключиш договор за Yettel TV и Yettel TV + Home Internet във всеки Yettel магазин или с обаждане на 0800 900 55

Можеш да ползваш услуга заедно с 5G Home Internet от Yettel, който вече ползваш или пък да активираш нов. Може и да сключиш договор за Yettel TV като самостоятелна услуга и да я ползваш с друга интернет свързаност на адреса.

Пълна инструкция за работа с дистанционното управление можеш да видиш тук

Подробна информация за предлаганите канали в тарифните планове, може да намериш тук

Да, в Yettel TV има налично 4К съдържание. Yettel ти пожелава приятно гледане!

Услугата Yettel TV се предоставя със самостоятелна инсталация. В стартовия пакет ще намериш подробни инструкции, за да инсталираш сам лесно и бързо. Подробни инструкции за инсталация, можеш да нaмериш и тук. При възникване на допълнителни въпроси , можеш да се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти на Yettel (+35989123)

Препоръчителната минимална скорост е 10 Mbps* на устройство.
Пример: Ако в един и същи момент гледаш на 2 устройства ще ти е необходима скорост от 20 Mbps; ако гледаш на 3 – 30 Mbps и т.н.

Тази препоръчителна скорост не взима предвид използването на други устройства в рамките на същата мрежа.
Пример: Ако сваляш файлове или гледаш видео съдържание в интернет, това ще се отрази на скоростта.

За доброто качество на Yettel TV услугата се препоръчва ползването на интернет услуга, която да поддържа скорост от минимум 50 Mbps.
*При недостатъчна интернет скорост платформата може да адаптира резолюцията на видеото. За каналите с 4K резолюция необходимата минимална скорост е 15 Mbps.

Yettel TV като самостоятелна услуга се предлага без инсталация от техник. Инструкции за инсталация можеш да видиш тук, а при необходимост от съдействие с инсталационния процес се свържи с Центъра за обслужване на клиенти на Yettel (+35989123)

Стандартно услугата се предоставя на два екрана. Можеш да добавиш още до три допълнителни екрана, като активирането става през приложението Yettel или в наш магазин.

Можеш да гледаш Yettel TV посредством: • Smart TV Box за всички телевизори с HDMI порт • Смарт телевизори Samsung (произведени след 2019 г. и с операционна система Tizen 5 или по-висока) • Yettel TV мобилно приложение за iOS (версия 12.0 или по-нова) и Android (версия 8.0 или по-нова) • На компютър през web браузър на адрес https://tv.yettel.bg

За да гледаш Yettel TV на устройства, различни от Smart TV Box, трябва да имаш Yettel профил с имейла, който си посочил при подписването на договор за Yettel TV услугата. Със своя Yettel профил можеш да се впишеш на различни устройства и да гледаш Yettel TV. Към момента можеш да гледаш Yettel TV и на своя Android смартфон с версия Android 8 или по-висока, както и на компютър или лаптоп през уеб версията на Yettel TV.

Yettel TV може да се използва временно в държавите от ЕС и ЕИЗ в съответствие с Регламент (ЕС) 2017/1128

Ако от подписването на договора за твоя Интернет са дома, са минали повече от 6 месеца, можеш да подновиш договора си за него в наш магазин и едновременно с това да се възползваш от промоционални условия за Yettel TV и Интернет за дома.

Smart TV Box устройството на Yettel TV може да се свърже към интернет и чрез Wi-Fi, като в този случай единственото окабеляване ще е HDMI връзката между Smart TV Box устройството и твоя телевизор.

При активиране на пакет с допълнителни екрани, можеш да добавиш Smart TV Box. Ако си активирал пакет в наш магазин, ще получиш Smart TV Box на място, а ако си го активирал през приложението Yettel – можеш да избереш най-удобния за теб магазин, от който да го вземеш. В случай на изтекъл договор или договор с оставащи по-малко от три месеца до изтичането му, за предоставяне на Smart TV box се изисква преподписване на договора.

При прекратяване на договора е необходимо да върнеш Smart TV Box устройството, което сме ти предоставили, в добро състояние в наш магазин. В противен случай ще бъде начислена неустойка за устройството.

Не е необходимо да използваш други услуги от Yettel, за да заявиш Yettel TV като самостоятелна услуга и Yettel TV+ Home Internet.

Yettel TV може да се използва без значение от доставчика на интернет, стига да предоставя стабилна и надеждна интернет връзка, която да осигурява необходимите изисквания за скорост.

Ако при подписване на договор за Yettel TV, си посочил имейл адрес, който да се ползва за услугата, добави същия такъв към Yettel TV профила си, за да свържеш Yettel TV услугата си с профила. С цел допълнителна верификация, може да се наложи да въведеш своето TV ID, което можеш да намериш както в договора си, така и на SMS на номера за контакт, който си получил при сключване на договора за услугата.

Ако си посочил един и същ имейл за всичките ти Yettel TV абонаменти, то при вписване в Yettel TV с твоя Yettel профил, ще те попитаме с кой абонамент избираш да се впишеш и да гледаш.

За да можеш да гледаш Yettel TV на различни устройства, ти трябва Yettel профил с имейл и парола, с който да можеш да се вписваш на различните устройства. След като ни дадеш имейл адреса си при сключване на договор за Yettel TV, следва да използваш същия имейл адрес, за да си направиш Yettel профил, или пък ако вече имаш такъв – да го допълниш с имейл адреса, който си посочил в договора.

На контактния номер можем да се свързваме с теб по различни причини – след сключване на договор за Yettel TV, на посочения от теб номер за контакт ще изпратим твоето TV ID, за да ти е под ръка, както и инструкции какво да направиш, за да можеш да гледаш Yettel TV на различни устройства с мейла, който си посочил в своя договор. Освен това, ще ти изпращаме информация за нови фактури, маркетинг съобщения (ако си дал съгласие за такива) и друга важна информация, свързана с услугата.

С абонамента си за Yettel TV, по подразбиране получаваш 2 екрана за гледане. През мобилното приложение Yettel или в наш физически магазин, можеш да увеличиш броя на екраните до 5. Добавянето на пакет с екрани, автоматично деактивира текущия ти такъв.

Допълнителните пакети с канали са два вида: срочни и безсрочни. Срочните са за срока на договора на твоята Yettel TV и са на преференциална цена спрямо безсрочните. Срочен допълнителен пакет с канали можеш да активираш в наш магазин, а безсрочен – в наш магазин или в приложението Yettel.

Интернет за дома 5G

С услугата „Интернет за дома“ получаваш интернет връзка вкъщи, осъществена през мобилната мрежа на Yettel.

Плановете Интернет за дома 50/100/300 включват неограничен мобилен интернет (МВ) в България, като при установен риск от злоупотреба, нетипичен трафик и/или неправомерно ползване на услугите, Yettel България може да ограничи скоростта до 2/1 mbps на дневна база, както и да спре достъпа до мрежата. Операторът ще извършва преценка за наличие на риск при реализирано потребление над 100 GB в рамките на едно денонощие.

При сключване на договор за услугата, ние ти предоставяме подходящо 5G оборудване с Wi-Fi функционалност, с което можеш да ползваш услугата. Въпреки това няма техническо ограничение, ако решиш да ползваш услугата с друго устройство, стига то да е сертифицирано за работа в страните от ЕС, да поддържа необходимите стандарти и да има необходимите минимални технически характеристики: 5G Wi-Fi router, Cat 20, 3GPP Release 15, LTE B1/B3/B7/B8/B20/B28 (FDD); UMTS B1/B8; 5G Sub6 Band n1, n3, n7, n28, n78, както и да е софтуерно съвместимо с мрежата на Yettel. Препоръчваме ползването на оборудването, което ти предоставяме, с цел осигуряване на по-качествена услуга.

При прекратяване на договора е необходимо да върнеш устройството, което сме ти предоставили, в добро състояние в наш магазин. В противен случай ще бъде начислена неустойка за устройството.

Не, няма такава възможност. Услугата работи само на конкретния адрес, на който си сключил договора.

1. Ще бъдеш известен за зловредните действия, произлизащи от мрежата ти, заедно с всички необходими технически детайли, които описват атаката. Тази информация ти позволява сам да се справиш с проблема. Очакваме обратна връзка, ако предприемеш такива действия.
2. Как да се опиташ да се справиш с атаката?
2.1 Провери мрежата си (компютри, смартфони, смарт ТВ и всякакви устройства, поддържащи връзка с Интернет) за зловреден софтуер. Ако бъде открит подобен зловреден софтуер, трябва да бъде отстранен.
2.2. Обнови софтуера до последната версия от производителя на всички устройства, описани в т.2
2.3. При липса на софтуер за защита (anti-virus, firewall, etc.), инсталирай такъв на всички свързани устройства
3. Ако не успееш да изпълниш гореописаните действия, се обърни към IT фирма, която предлага такива услуги.

Интернет за дома 4G

С услугата „Интернет за дома“ получаваш интернет връзка вкъщи, осъществена през мобилната мрежа на Yettel. Услугата инсталираш лесно и бързо сам като няма нужда от прекарване на кабели или посещение от професионален екип.

Пакетът с 200 GB е за Интернет на максимална скорост в рамките на един месец. След изчерпването на пакета можеш да продължиш да използваш с неограничен обем данни, но с намалена скорост от максимум 256 kbps за сваляне и максимум 256 kbps за качване. С началото на новия отчетен период, ще получиш нови 200 GB на максимална скорост.

Можеш да активираш и допълнителен пакет „Добави 25 GB“ или „Добави 50 GB“ за домашен интернет на максимална скорост през мобилното приложение Yettel.

Текущото си потребление можеш да проверяваш през мобилното приложение Yettel. За достъп до мобилното приложение Yettel и другите ни дигитални канали е необходимо да регистрираш свой Yettel профил за номера на твоята услуга Интернет за дома. Това става като посочиш твоя имейл адрес в предпочитан от теб магазин на Yettel. С Yettel профил получаваш достъп до всички дигитални канали на Yettel и възможност да управляваш услугите си, да проследяваш потреблението си, да плащаш сметките си онлайн, както и да активираш нови услуги и допълнителни пакети. Повече информация виж тук.

Няма ограничение колко пъти може да се активира допълнителен пакет в рамките на един отчетен период.

При сключване на договор за услугата, ние ти предоставяме подходящо устройство (4G Wi-Fi рутер), с което можеш да ползваш услугата. Въпреки това няма техническо ограничение, ако решиш да ползваш услугата с друго устройство, стига то да е сертифицирано за работа в страните от ЕС, да поддържа необходимите стандарти и да има необходимите минимални технически характеристики: LTE Wi-Fi router, Cat 4/5, 3 GPP Release 8, LTE B1/B3/B7/B8/B20; UMTS B1/B8. Препоръчваме ползването на оборудването, което ти предоставяме, с цел осигуряване на по-качествена услуга.

Не, няма такава възможност. Услугата работи само на конкретния адрес, на който си сключил договора.

1. Ще бъдеш известен за зловредните действия, произлизащи от мрежата ти, заедно с всички необходими технически детайли, които описват атаката. Тази информация ти позволява сам да се справиш с проблема. Очакваме обратна връзка, ако предприемеш такива действия.

2. Как да се опиташ да се справиш с атаката?

2.1 Провери мрежата си (компютри, смартфони, смарт ТВ и всякакви устройства, поддържащи връзка с Интернет) за зловреден софтуер. Ако бъде открит подобен зловреден софтуер, трябва да бъде отстранен.

2.2. Обнови софтуера до последната версия от производителя на всички устройства, описани в т.2

2.3. При липса на софтуер за защита (anti-virus, firewall, etc.), инсталирай такъв на всички свързани устройства

3. Ако не успееш да изпълниш гореописаните действия, се обърни към IT фирма, която предлага такива услуги.