Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

  • Services
  • Цени на услуги за предплатени планове

Цени на услуги за предплатени планове

Цени на услуги за предплатени планове

Цени на предплатени услуги yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Услуги, които се таксуват еднакво за всички предплатени планове

Услуги, които се таксуват еднакво за всички предплатени планове
Услуга Цена
Разговори към всички национални мрежи 0,45 лв./мин.
Разговори към номера от група За приятели 0,29 лв.
Мобилен достъп до Интернет, WAP през CSD 0,06 лв./мин.
Мобилен достъп до Интернет, WAP през GPRS 2,40 лв./ MB
Мултимедийни съобщения (MMS) в мрежата на Yettel 0,69 лв./ MMS
Мултимедийни съобщения (MMS) към други национални мобилни мрежи 0,69 лв./ MMS
Международен MMS 0,90 лв./ MMS
SMS към мобилни номера в национални и международни мрежи извън зона ЕС* 0,29 лв./ SMS
SMS към мобилни номера в международни мрежи зона ЕС 0,14 лв./SMS
Видео разговори към всички национални мобилни мрежи 0,59 лв./ мин.
Презареждане на време за разговори (от телефон на Yettel) безплатно
Проверка на наличното време за разговори безплатно
Прехвърляне на оставаща сума 4,80 лв./ заявка
Детайлизирана справка за проведените разговори за минал период (1 до 3 месеца) 7,20 лв. / заявка
Ограничаване на повикванията при кражба или загуба безплатно
Гласова поща (прослушване на съобщенията) 0,24 лв./ мин.
Подмяна на SIM карта поради дефект безплатно
Подмяна на SIM карта при кражба/загуба, повреда или блокиран PUK код 9,99 лв.
Подмяна на SIM карта по желание на клиента (различен формат на карта) 9,99 лв.
Номера за спешна помощ безплатно
Връзка с оператор от Центъра за обслужване на клиенти 0,15 лв. / обаждане
Автоматично информационно обслужване 0,15 лв. / обаждане
Смяна на тарифа безплатно
Промяна на предпочетения номер 1,99 лв.
Преминаване от абонаментен към предплатен план на Yettel 9,99 лв.
Обаждания към номера 0700 oт мобилен номер на Yettel 0,32 лв./мин.

Изходящи обаждания към номера, които започват с 089 1XXXXXX или към други номера без код от мрежата на Yettel, с незавишена тарифа, се таксуват по 0,47 лв. / минута с ДДС.

В зависимост от използваната азбука, дължината на един SMS (включително препинателни знаци и интервали) варира между 160 символа само на латиница или до 70 символа на друга азбука, в това число кирилица. За повече информация, прочети тук.

Минималното първоначално време за таксуване и отчитане на гласовите разговори е според избрания от клиента предплатен план.

Минималното първоначално таксуване на GPRS данни е 100 KB, след което отчитането става с точност до 1 KB.

Цени на международни разговори за предплатени планове yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Цени на международни разговори за предплатени планове

Международни разговори

Цена

Австрия, Азорски острови, Англо-нормандски острови, Белгия, Ватикана, Великобритания, Гваделупа, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Канарски острови, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Малта, о-в Ман, Мартиника, o-в Мадейра, о-в Майот, Норвегия, Оландски острови, Полша, Португалия, Реюнион, Румъния, о-в Сен Мартен, Словакия, Словения, Унгария, Финландия, Франция, Френска Гвиана, Холандия, Хърватия, Чешка Република, Швеция.

0,37 лв./мин.

Зона 1

Мобилни и фиксирани мрежи: Канада, Русия и САЩ.
Фиксирани мрежи: Израел, Северна Македония, Монако, Сърбия, Турция,Черна гора, Швейцария и Япония.

0,99 лв./мин.

Зона 2

Мобилни мрежи: Албания, Андора, Армения, Беларус, Босна и Херцеговина, Северна Македония, Молдова, Монако, Сан Марино, Сърбия, Турция, Украйна,Черна гора, Швейцария.
Фиксирани мрежи: Албания, Алжир, Андора, Армения, Беларус, Босна и Херцеговина, Грузия, Либия, Молдова, Мароко, Палестина, Сан Марино, Тунис и Украйна.

1,45 лв./мин.

Зона 3

Фиксирани и мобилни мрежи: Всички останали страни.

1,84 лв./мин.

Сателитни мрежи

6,20 лв./мин.

Цените са с включено ДДС.

Минималното първоначално време за таксуване е 60 секунди.

Обслужване на клиенти yettel.chevronDown yettel.chevronUp

24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината

Отделът за обслужване на клиенти отговаря на вашите въпроси и съдейства при решаването на възникнали проблеми.

Как работи

Автоматично информационно обслужване

За Автоматично информационно обслужване можете да се обадите от мобилния си телефон на номер123 или от всеки друг мобилен или стационарен телефон на 089 123.

Можете да:

  • подновите кредита си за разговори

  • получите информация за стойността и продължителността на последното обаждане

  • получите информация за периода на активност на вашата SIM карта.

Можете да смените езика.

Стандартно заложен в системата за автоматични инструкции и съобщения е българският език. Можете да смените езика катоследвате инструкциите от Автоматичното информационно обслужване на номер 123.

Можете да смените тарифния си план.

Първоначалният избор на тарифен план не ви задължава да го ползвате винаги.

Във всеки един момент можете да го промените според нуждите си и да преминете към предплатен план:

  • наберерете 123

  • от Автоматичното информационно обслужване изберете опция Промоции, цени, услуги, избор и промяна на тарифа и връзка с оператор

  • изберете опция Промяна.

  • ще получите информация за активната в момента тарифа, след което ще бъдат изброени опциите за промяна. Следвайте инструкциите.

  • при грешен избор можете да изберете отново, без да започвате процеса от самото начало

  • при неволно избрана опция можете да излезете с "*"

  • очаквайте SMS с потвърждение за извършената промяна

Можете да се информирате за:

  • актуални Промоции

  • цени на избрана от Вас

  • Абонаментен или Предплатен план

  • както и цени на предлаганите услуги

Връзка със сътрудник от отдел Обслужване на клиенти

От автоматичното информационно обслужване можете да изберете опция "Връзка с Оператор", където можете да получите:

  • необходимата Ви информация

  • съвет при конкретно възникнал проблем

Колко струва

Отдела за обслужване на клиенти Автоматичното информационно обслужване
Цена Цена
0,15 лв./обаждане 0,15 лв./обаждане

Внимание: Когато сте в роуминг в зона ЕС и зона Великобритания, връзката с Автоматичното информационно обслужване и с Отдела за обслужване на клиенти се таксува според цената на минута за обаждане към национални мрежи според предплатения план. Когато сте в роуминг в държава извън зона ЕС и зона Великобритания, връзката се таксува като обаждане до България според стандартните цени за роуминг план Travel'n'Talk.

Как да получа услугата

С включването в мрежата на Yettel можете да използвате услугата Обслужване на клиенти.