SAMSUNG Galaxy S10 Plus 1TB
You are here
Call me back
SAMSUNG Galaxy S10 Plus 1TB
Samsung
SAMSUNG Galaxy S10 Plus 1TB
Choose your storage and style here:
Pick your color
Samsung
Choose your storage and style here:
Pick your color
Устройството може да има дефекти по опаковката, липсващо фолио или други следи от отваряне. Гаранционният срок е 3 години. Офертата е валидна до изчерпване на количествата.
Отстъпката от цената е спрямо тази на неразопаковано устройство от същия модел. Предложението за избран разопакован смартфон е приложимо при поръчка в брой или на лизинг за 24 месеца, заедно с двугодишен договор за мобилни услуги на план Total или Total Unlimited.
Кампанията е валидна само в онлайн магазина на Yettel в периода от 10.03.2023 г. до 31.03.2023 г. или до изчерпване на количествата.
Вземи онлайн смартфон с абонаментен план по избор до 31.03.2023 и добави слушалки HAPPY PLUGS Air 1 Plus In-Ear с 40% отстъпка. Научи повече.
Новите смартфони от серия Galaxy S10 са тук, за да изместят всички останали.
Открои се с подчертани оттенъци, създадени по индивидуален начин. Избери призматични цветове, сътворени от революционния нано-ламиниран филм. Тези иновативни цветове улавят светлината по нов и футуристичен начин, граничещ с магия. Пожелай обвития в полирана метална рамка на Galaxy S10 Series със собствен стил, който изпъква. Или пробвай устойчивото и изискано керамично покритие на Galaxy S10+ 1TB.
Динамичният извит AMOLED дисплей от следващо поколение е сертифициран за HDR10+ и ти осигурява динамично картографиране за невероятно реален цвят и контраст във всяка сцена - дори и на тъмните. А по-светлият екран ти помага да го виждаш ясно дори на ярка дневна светлина. Уникалният течен композит в Dynamic AMOLED намалява вредната синя светлина, без да променя цвета на екрана.
Мощната 16 MP ултра широка камера от ново поколение ти позволява да побереш повече във всеки кадър с 123- градусовото си поле на видимост. В комбинация с 12 MP широкоъгълна и телефото камери можеш да снимаш с 2х оптично увеличение. А двойната бленда регулира и оптимизира светлината, преди още да докоснеш затвора на камерата.
Камера, с невиждани до момента мобилни иновации, включително 4K UHD запис на видео и артистични селфи снимки с фокус на живо. Dual Pixel сензорът улавя действието на снимките с прецизност и яснота за фокусирани селфита, които са добре осветени, дори при слаба светлина.
Функцията за супер стабилност гарантира плавни видеоклипове, дори по време на приключение. Запиши повече действие при истински 960 кадъра в секунда с HD поддръжка или редактирай видеоклиповете си на супер забавен каданс, за да създадеш шедьоври. Улови невероятни кадри и ги възпроизведи с детайлите, които лично си видял. С богат цвят и контраст на HDR10+ и Dynamic Tone Mapping, цветовете са винаги точно запазени.
Получаваш съвършено представяне, а използваш по-малко енергия, с могъщия осемядрен Exynos 9820 процесор и до 12 GB RAM памет. Дори ако излъчваш на живо и играеш игра с тежка графика, телефонът ти ще работи безпроблемно. И в допълнение на невронния процесор, точките за достъп захранват интелигентната камера. С вътрешно място за съхранение до 1 TB при S10+, можеш да добавиш още 512 GB с microSD карта.
Galaxy S10e, S10 и S10+ разполагат с оценка IP68, най-високия стандарт за водо-и прахоустойчивост за мобилни устройства. Също си имат биометрични защита и разпознаване, перфектен триизмерен звук, подобрен от Dolby Atmos със стерео говорителите от AKG. И като цяло са прекалено умни, дори за смартфони. Учат се сами и в движение да оставят силно впечатление. Всичко си е там!
Size: 157.6 x 74.1 x 7.8 mm
Weight: 198 g
IP68 certified - dust proof and water resistant
QHD+ Super AMOLED capacitive touchscreen
16 M colors
16.25 сm, (6.4'')
1440 x 3040 pixels
12 MP + 12MP + 16 MP triple camera with OIS
LED flash, panorama, Dual Pixel PDAF
Front camera - 10 MP, f/1.9, Dual Pixel PDAF + 8 MP, f/2.2 dual camera
Смартфон протект | Смартфон протект + | |
---|---|---|
Месечна премия | no price | no price |
Самоучастие, в случай на ремонт | no price | no price |
Самоучастие, в случай на подмяна | no price | no price |
Plan | Monthly fee | Lease price | Price in cash | Total per month | ||
---|---|---|---|---|---|---|
19,99 BGN/month | 110,99 BGN/month | 2 129,99 BGN in cash | 130,98 BGN/month | |||
24,99 BGN/month | 108,99 BGN/month | 2 089,99 BGN in cash | 133,98 BGN/month | |||
28,99 BGN/month | 94,99 BGN/month | 2 049,99 BGN in cash | 123,98 BGN/month | |||
31,99 BGN/month | 91,59 BGN/month | 1 859,99 BGN in cash | 123,58 BGN/month | |||
35,99 BGN/month | 91,59 BGN/month | 1 859,99 BGN in cash | 127,58 BGN/month | |||
39,99 BGN/month | 84,59 BGN/month | 1 719,99 BGN in cash | 124,58 BGN/month | |||
49,99 BGN/month | 82,99 BGN/month | 1 679,99 BGN in cash | 132,98 BGN/month | |||
59,99 BGN/month | 77,99 BGN/month | 1 579,99 BGN in cash | 137,98 BGN/month | |||
View more | ||||||
- | 117,99 BGN/month | - |
Колкото и да са умни и прекрасни смартфоните, таблетите и смарт аксесоарите ни, се случва да се счупят при разни небрежни и дори фатални ситуации или пък да бъдат откраднати. Истината е, че такива неща се случват, при това доста по-често отколкото ни се иска. А за огромно съжаление, когато стане нещо такова, няма връщане назад.
За щастие, обаче, вече има Смартфон протект или иначе казано застраховка за твоето ново устройство, която можеш да си вземеш в Yettel – за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.
•Случайна
повреда (например счупване на екрана или намокряне).
•Умишлена,
злонамерена повреда, причинена от някой друг.
•Случайна
повреда (например счупване на екрана или намокряне).
•Умишлена,
злонамерена повреда, причинена от някой друг.
•Кражба,
била тя – грабеж, взлом или джебчийство.
Първата месечна премия е безплатна за клиента.
Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период от 1 месец е безплатен и не се дължи
месечна премия за него.
До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.
Максимално улеснено заявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).
При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.
Ремонт в сервиз на Yettel с предоставяне на временно устройство, за кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.
Ремонт или подмяна на устройството.
Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.
Покритие в целия свят.
Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.
Месечни застрахователни периоди, с безсрочен застрахователен договор.
•При
покупка на ново смарт устройство от Yettel, независимо дали е платено в брой или е предоставено на
лизинг.
•За
клиенти ползващи абонаментен план за мобилни услуги от Yettel.
•В
момента на покупката при заплащане на цена в брой/предоставянето на лизинг или до 7 дни след това.
•На
място в магазин на Yettel.
•Подписва
се застрахователен договор.
•Месечната
премия зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Yettel и избрания
застрахователен продукт.
•Месечната
премия се включва в месечната фактура от Yettel за телекомуникационните услуги и за премията се прилагат
същите условия и срокове за плащане.
•В
случай на одобрена щета се заплаща самоучастие при получаване на ремонтираното или подменено устройство.
•Размерът
на самоучастието също зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Yettel и е
предварително ясен при сключването на застрахователния договор.
Чъбб Юръпиън Груп СЕ (Chubb European Group SE) е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо и опериращо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374 и с регистриран офис в Република Франция, Ла Тур Карпе Дием, Плас де Корол 31, Еспланад Норд, Курбевуа 92400. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е водещ европейски застраховател в сферата на застраховането на устройства. Има повече от 15 години опит в програми за защита на устройства и работи с редица европейски мобилни оператори. Чъбб Юръпиън Груп СЕ осъществява своята застрахователна дейност на територията на Република България на базата на свободата на предоставяне на услуги чрез унгарския си клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).
Смартфон протект се предлага чрез „Yettel България“ ЕАД като застрахователен агент на Chubb European Group SE, както и чрез търговски партньори на Yettel в качеството им на посредници предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност.
Повече информация за Застрахователя и неговата Политика за защита на личните данни е налична на: www.chubb.com и https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx
•В
рамките на 48 часа от установяването на Кражбата трябва да уведомиш полицията и да вземеш официален
документ,
в който е описано кое устройство е обект на кражбата. Този документ ще послужи пред застрахователя.
•Да
уведомиш и Yettel, чрез Отдела за обслужване на клиенти на номер 123 (089 123), за да ограничим изходящите
повиквания от SIM картата и да заявиш претенцията си към застрахователя.
•След
одобрение на претенцията ти, да посетиш удобен за теб магазин на Yettel, за да подпишеш необходимите
документи и вземеш новото си устройство. Застрахователят ще ти предостави ново устройство със същата марка
и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.
Допълнителна информация за застраховка Смартфон протект
No matter how smart and wonderful our smartphones, tablets and smart accessories are, they happen to break in some negligent and even fatal situations or else be stolen. The truth is that such things happen, much more often than we would want to. And for the utmost regret, when something like this happens, there is no turning back.
Fortunately, however, now there is Smartphone protect, or in other words insurance for your new device that you can take from Yettel - so you can feel more comfortable and won't be sorry when your phone senses the gravity or gets in foreign hands against your will.
•Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
•Intentional malicious damage caused by someone else
•Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
•Intentional malicious damage caused by someone else
•Theft, be it - a robbery, burglary or pickpocketing.
The first monthly premium is free of charge.
This means that the first full monthly insurance period of 1 month is free of charge and no monthly premium is due for it.
Up to 2 approved claims (damages) within every 12 months while the policy is in force
Maximum facilitated filing claims for damage by phone, at number 123 (089 123).
In case of replacement, the Insurer provides a device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible
Repair in Yettel service center with the provision of a device for temporary use, in a short time and always using original replacement parts.
Repair or replacement of the device.
No monetary compensation is provided under the insurance.
Coverage worldwide
The coverage comes in force immediately after the insurance is concluded.
Monthly insurance periods with a termless insurance contract.
•Upon purchasing a new smart device from Yettel, whether it is paid in cash or on leasing.
•For customers using a mobile services subscription plan by Yettel.
•At the time of purchase when paying the price in cash/ on leasing or up to 7 days afterward.
•On spot in a Yettel store.
•An insurance contract is signed.
•МThe monthly premium depends on the standard price of the device without any subscription for services by Yettel and the selected insurance product.
•The monthly premium is included in the monthly invoice by Yettel for telecommunication services and the same terms and payment deadlines apply to the premium as well.
•In case of an approved claim for damage, a self-participation is paid upon receiving the repaired or replaced device.
•The amount of self-participation also depends on the standard price of the device without any subscription for services by Yettel and is known at the time of conclusion of the insurance contract.
Chubb European Group SE is a European insurance company (SE), existing and operating under the provisions of the French Insurance Code, entered in the Registry of Commerce and Companies in Nanterre with the registration number 450 327 374 and with a registered office in the Republic of France, La Tour Carpe Diem, Place de Corolles 31, Esplanade Nord, Courbevoie 92400. Chubb European Group SE is a leading European insurer in the field of device insurance. They have more than 15 years of experience in device protection programs and work with a number of European mobile operators. Chubb European Group SE is performing its insurance business on the territory of the Republic of Bulgaria on the basis of the freedom to provide services through its Hungarian branch - Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe.
Smartphone protect is offered through "Yettel Bulgaria" EAD as an Insurance Agent of Chubb European Group SE, as well as through commercial partners of Yettel in their capacity as intermediaries offering insurance products as an additional activity.
More information about the Insurer and its Privacy Policy is available at: www.chubb.com and https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx
•Within 48 hours from finding out about the Theft, you must notify the police and take an official document which describes which device is the object of the theft. This document is to be submitted to the Insurer.
•Notify Yettel via the Customer Service Department at 123 (089 123) so we can restrict outgoing calls from the SIM card and you can file your claim to the Insurer.
•Once your claim has been approved, visit a convenient for you Yettel store to sign the necessary documents and get your new device. The Insurer will provide you with a new device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible
More information about Smartphone protect insurance
Какво ще кажеш да ползваш нов модел смартфон всяка година? Ей така, да видиш как ще се промени усещането. И винаги да си актуален – поне откъм устройства.
Разумно е да спестиш, преди такива покупки – все пак по-висок клас смартфон не е от жизнена необходимост. А парите ти трябват – за сметки, непредвидени разходи, други удоволствия, по-спешни инвестиции.
Но, знаеш ли какво? Mоже и да не ти се налага да спестяваш и все пак да си позволиш да ползваш чисто нов мобилен телефон всяка година – дори и да е най-актуалният модел.
1. Вземаш на лизинг за 2 години нов телефон от Upgrade списъка, като избираш и план, с който да го ползваш.
2. Включваш се в услугата Upgrade, когато вземеш телефона си. А по изключение и по- късно, ако има обявена Кампания за това и според нейните условия;
3. Плащаш лизинговите вноски за телефона най – малко за 12 месеца, заедно с месечната такса за услугата от 6,99 лв.
4. След като платиш 12-месечните лизингови вноски, имаш възможност да смениш смартфона си с нов, стига да върнеш ползваното устройство работещо и в добро състояние.
5. Новият смартфон можеш да вземеш в брой или отново на лизинг с план на Yettel.
6. Ако решиш пак да се възползваш от услугата,е достатъчно да си вземеш нов смартфон, който е включен в Upgrade списъка с договор за лизинг за нов срок от 2 години.
•Смартфонът трябва да е напълно функционален (да звъни, да вибрира, да се зарежда, да има сигнал), без да се налага да е включен към зарядно. Батерията да не е надута.
•Дисплеят, сензорният екран и клавиатурата трябва да са напълно функционални;
•По дисплея не трябва да има пукнатини, дълбоки драскотини, тъмни и светли петна
•По гърба и рамката на устройството да няма дълбоки драскотини или пукнатини. Приемливи са следи от нормална употреба, като леки драскотини по ръба на рамката или на гърба на смартфона. Да няма видими знаци, че смартфонът е мокрен.
•Смартфонът да не е заключен, личната информация на ползвателя да е изтрита и защитата против кражба да е деактивирана.
•Всяка година си с чисто нов смартфон
•Не чакаш да падне цената на новия модел от любимата марка смартфони
•Вземаш на лизинг всеки, избран от списъка смартфон,и ако не ти харесва след една година можеш да го смениш
•Не заплащаш остатъчните лизингови вноски по договора за стария смартфон
Спри да пестиш дълго време за нов смартфон. Спри да въздишаш обезкуражено при вида на нови и по-атрактивни модели. Спри да плащаш лизингови вноски до последно за стария си смартфон. Възползвай се от гъвкавите условия на услугата Upgrade и се радвай постоянно на последните модели устройства на любимата си марка!
Тук можете да намерите пълните общи условия за услугата
Why not to use the latest smartphone model each year? Just to see how it feels. And you will always be up-to-date, at least with your devices.
It is wise to save before such purchases. After all, a high-end smartphone is not the first thing in your priority list. The savings are needed - for bills, unexpected expenses, urgent investments, some pleasures and stuff like that.
But you know what? You might not need to wait and save money, and still get a brand new device model each year - even the latest one.
1. Lease a new smartphone from the Upgrade listfor 2 years and choose a postpaid plan to go with it.
2. Once you take your new phone, you will have to activate Upgrade service at the same time.
3. Pay monthly lease installments for at least 12 months, along with the 6.99 BGN fee for Upgrade service.
4. Once you have paid 12 monthly lease installments, you can swap your smartphone for a new one. Bear in mind that the used device has to be returned in a good working condition.
5. You may buy or lease the new phone with a Yettel postpaid plan.
6. . If you would like to keep your subscription of the Upgrade service, all you have to do is to lease a new smartphone from the Upgrade list and renew your 2-year mobile contract.
•The smartphone must be fully functional (the phone performs outgoing and incoming calls, vibrate, charge, and pick up signal) even when it is not being plugged in. The battery must not be swollen.
•The display, touchscreen and keyboard must be fully functional.
•The display should not have cracks, deep scratches, or any bright or dark spots.
•There should be no deep scratches or cracks on the back and sides of the device. Signs of normal wear and tear, such as light scratches on the sides and back are acceptable. There must be no signs of water damage.
•The smartphone must not be locked. The user’s personal information must be deleted. Theft-protection must be deactivated.
•You have a brand new smartphone each year
•You no longer have to wait for your favorite smartphone brand to get cheaper.
•You lease a smartphone from the Upgrade list, and, if you don’t love it, you can swap it for a new one in a year.
•You don’t pay the remaining lease installments on the old device.
Save time and reduce your investments for a new smartphone. Stop sighing wistfully at the sight of newer models. Stop paying the lease installments of your old device until the end of your contract. Take advantage of the flexible terms of Yettel Upgrade service, and enjoy using the latest model of your favorite smartphone brand!
You can find the full general terms for the service here.
Предложението за избраното устройство е приложимо при закупуване в брой или сключване на договор за лизинг за 24 месеца, заедно с двугодишен договор за мобилни услуги на план Тотал +, Тотал Макс или Тийн. Същото е с дефекти по опаковката като например нарушено или липсващо опаковъчно фолио, драскотини по опаковъчната кутия, и други дефекти, които не засягат неговото правилно функциониране и външен вид. За съответното устройство важат стандартните гаранционни условия, предоставяни от производителя.
Предложението е валидно за частни клиенти от 07.04.2022 г. до 29.04.2022 г. или до изчерпване на количествата само в онлайн магазина на Yettel, като то не може да се комбинира с други отстъпки и кампании за устройства.
The stated leasing prices are per month and are valid for private customers, new and current Yettel subscribers, upon signing of new contracts for a period of 12 or 24 months:
•leasing contract and
•subscription contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration), according to the respective Yettel subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts.
The specified monthly leasing installments do not include a monthly subscription for the respective subscription plan.
The possibility to provide a device on leasing to new and existing customers may be limited, depending on the risk assessment.
The stated prices of mobile phones in cash with subscription plan by Yettel are valid for private customers, new and existing, when:
signing a new contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration) for a period of 12 or 24 months, according to the respective Yettel subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts; and purchasing a mobile phone and paying it in cash
The possibility of acquiring ownership of the equipment provided for use is related to the signing of a contract for the purchase of the device with Yettel at least 10 days before the expiry of the leasing contract and upon payment of all due monetary obligations.
The stated prices of mobile phones without a subscription are valid when you purchase a mobile phone without signing a contract for mobile services and paying the price of the device in cash upon purchase.
In the case of a discrepancy between the price specified in the section "Product prices" and the price quoted in a store from the commercial network of Yettel, , the price quoted in the store will have an advantage. This rule does not apply to products purchased through “Buy Online“.
The offers are valid until the quantities are exhausted.
The device has a warranty of 2 years, in accordance with the Consumer Protection Act.
All prices quoted are in BGN with VAT included.