Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016
екипът на Теленор България. Всеки един от над 2000- те служители на компанията работиха и надграждаха с мотивация, но и активно се включваха във всички инициативи на компанията. Личният пример и споделяне на философията ни за устойчиво развитие са елемент от нашата корпоративна култура и от нашия модел – Telenor Way. Неразделна част от политиките за устойчиво развитие на компанията беше и стриктното спазване на етичните правила от всеки наш служител. През 2016 г. като самостоятелно звено в рамките на Теленор се обособи функцията по “Етика и Съответствие”. В началото на същата година бе въведена и новата Гореща линия 3 за етика и съответствие, на която могат да бъдат подавани по сигурен начин, вкл. анонимно, сигнали за нарушения, корупция и др. Не на последно място искам да отбележа и усилията на компанията по опазване на околната среда. Енергийно- ефективната ни мрежа спомогна за сериозен спад в емисиите на въглероден диоксид. Мобилните приложения и електронното фактуриране позволиха икономии на големи количества хартия. Включването ни в екологични инициативи като Часът на Земята допринесоха за повишаване информираността на клиентите и служителите ни по екологичните теми. Постигнахме много. Но и имаме още много планове за развитие. Очакваме с нетърпение предизвикателствата на бъдещето, защото заедно - служители, клиенти и приятели на Теленор България, можем повече. Заедно ще работим за по- добра социална среда, за по-чиста природа и за по- добро бъдеще. И заедно ще го постигнем. С пожелания за нови превзети върхове. Ирина Василевска Главен директор Корпоративна политика КОМПАНИЯТА
RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1