Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

НАДЕЖДЕН ПАРТНЬОР В ПРЕДЛАГАНЕТО НА ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ ЗА БИЗНЕСА НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ 22 Като част от бизнес стратегията ни се стремим да позиционираме Теленор като предпочитан бизнес партньор за клиентите ни през 2015 г. разширихме портфолиото от услуги за бизнес потрeбителите и вече предлагаме: • Услугата АВТОПАРК РЕШЕНИЯ осигурява непрекъснато наблюдение и контрол на служебните автомобили в реално време. Решението се осъществява посредством мобилна и сателитна връзка и може да бъде използвано в и извън страната. • В OFFICE 365 потребителите откриват познатите Office приложения, използвани от бизнеса всеки ден, но вече предложени като облачна услуга и поради това - винаги актуални. Бизнес клиентите на Теленор получават и електронна поща и календар с капацитет 50 GB, с която могат да изпращат имейли до 25 MB, с актуална защита от спам. • ONEDRIVE FOR BUSINESS предоставя 1 ТВ онлайн място за съхранение и споделяне на работни файлове с високо ниво на сигурност на достъпа, изцяло под контрола на потребителя. Услугата предоставя и възможност за съвместна работа с останалите потребители в реално време – редактиране на документи офлайн или онлайн. През 2016 г. Теленор предоставя на компаниите следните нови бизнес решения, съвместно с избрани партньори: • ИНТЕРАКТИВНО ГЛАСОВО МЕНЮ – интерфейс за лесно и удобно обслужване на всички входящи обаждания на бизнес клиентите, включително самостоятелно управление на функционалностите на услугата, работно време, детайлните статистики и записите на съобщенията; • БИЗНЕС КОНТАКТЕН ЦЕНТЪР - цялостна платформа в облака, която надгражда стандартното решение за колцентър и позволява иновативен начин за обслужване на входящи и изходящи запитвания - през различни устройства и чрез различни комуникационни канали - гласови обаждания, уеб-чат, социални мрежи, e-mail или SMS; • SURVEY ON TABLET - осигурява обратна връзка от крайните потребители на бизнес клиентите в реално време чрез попълване на предварително създадени анкети – управлението и задълбоченият им анализ са достъпни през удобен интерфейс; • DOCUMENTED - предоставя on-line хранилище за текстови документи с възможност за автоматизиран анализ на текстовото съдържание на документи и тяхната автоматична категоризация; • БИЗНЕС БЮЛЕТИН - събира, превежда и анализира информация в реално време, свързана с бизнес интересите на компанията, конкурентите, различни индустрии, предстоящи търгове и обществени поръчки, както и предоставя подробни анализи и статистика на събраното съдържание;

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1