Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

20 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ УСТОЙЧИВОСТ ПРИ БЕДСТВИЯ Мрежата ни успешно премина важен тест по време на тежките снеговалежи през март 2015 г. В резултат на силните снеговалежи, рекорден брой населени места останаха без ток, като в някои от тях възстановяването му отне дни. В такива моменти мобилните комуникации и качеството на услугите, които предоставяме, са от съществено значение. Мрежата на Теленор бе единствената връзка с останалата част от страната в някои от районите с прекъснато електроподаване, поради усложнената зимна обстановка. Екипите на Теленор успяха да осигурят непрекъснатост на услугите дори и в най-тежките моменти от кризата, благодарение на доброто планиране, инвестициите на компанията в ново оборудване и подмяна на мрежата, както и на навременното зареждане с гориво на генераторите на базовите станции. Емил Котасов Ръководител секция Поддръжка на мрежата, Регион Пловдив Покритието ни в бедстващите региони се влоши, но въпреки това, добре планираната ни и поддържана мрежа продължи да функционира. Това бе така благодарение на инсталираните генератори, тяхната подготовка и изправност за зимния период, както и добре планираната и поддържана мрежа. При липсата на електрозахранване е много важно да се оценят критичните точки за мрежата и да се вземат адекватни мерки: да осигурим гориво, да отстраним повреди и да гарантираме захранване с портативни генератори. Предизвикателство в тази ситуация е вземането на правилни решения, които са безопасни за здравето и живота на екипа, особено предвид това колко лесно дадена ситуация се превръща в критична в планината, когато има от 1 до 3 метра сняг. В общините Рудозем, Златоград, Баните, Батак, Ракитово, Велинград, Неделино и др. нашата мрежа беше и все още е основно средство за връзка на хората, които са засегнати в момента от обилните снеговалежи и произтеклите от това проблеми. Доказателство за това е и отношението на хората – силно впечатлени са и дават висока оценка на предоставеното от нас качество в подобна критична ситуация. “ “ Емил Котасов Ръководител секция Поддръжка на мрежата, Регион Пловдив

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1