Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

11 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ Да спечелим доверието на клиентите си е един от основните приоритети на Теленор. Eто защо се стремим се да осигурим на своите потребители най-добрата мрежа и обслужване, предлагаме висококачествени дигитални услуги, продукти и решения за бизнеса, както и да гарантираме чисти и прозрачни търговски отношения с доставчиците и партньорите ни. Приключихме предсрочно мащабния проект за обновяване и подобряване на мрежата си. Предложихме по-ниски цени за роуминг в ЕС от предвидените в европейската регулация. Инвестирахме в система за ранно предупреждение на населението за бедствия и аварии. Спечелихме наградата на Ookla за “Най-бърза мобилна мрежа в България” за 2016 г. Към края на 2016 г. 4G мрежата на Теленор покрива 78.05% от населението на страната. Предложихме единствените на пазара предплатени стартови пакети с включен мобилен телефон. Първи предоставихме на клиентите си 4G услуги. Към края на 2015 г. осигурихме 4G покритие за 57% от населението на страната. 2015 2016 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1