Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

  • Services
  • Подмяна на предплатена SIM карта

Подмяна на предплатена SIM карта

Подмяна на предплатена SIM карта

Можете да подмените вашата дефектна или изгубена/открадната предплатена SIM карта, запазвайки своя мобилен номер и всички настройки от старата ви карта.

Как работи

За да направите подмяната, е необхододимо да посетите магазин от дистрибуторската мрежа на Yettel и да предоставите своя личен код на сътрудник в магазина. Вие ще получите нова SIM карта със същия мобилен номер и всички настройки (тарифа, пакети минути, номера от група „За приятели” и др.) от старата ви карта.

Колко струва

случай на доказан дефект, подмяната на SIM картата ви е безплатнa.

Ако вашата SIM карта е механично увредена, изгубена или открадната, се заплаща такса според действащата Ценова листа за услуги за предплатени планове.

Цените са с ДДС.

Всеки клиент на предплатената услуга на Yettel може да направи подмяна на дефектна или изгубена/открадната SIM карта.