Повече за нас
Като водещ мобилен оператор в Yettel знаем, че любопитството отваря нови възможности, че добрите и смели идеи заслужават да се превърнат в реалност. Хората на Yettel сме устремени, любопитни и амбициозни, ние сме двигателя на това да бъдем лидери на телеком пазара в България и да печелим доверието на нашите клиенти. За нас кариерата не е просто работа, а стремежът да опитваме отново и отново, докато не постигнем това, което искаме.
Това, което ни обединява е, че не се отказваме и знаем, че кариерата в телеком лидер е нещо специално. Ако и вие споделяте нашите вярване и смятате, че можете да ни помогнете да бъдем по-добри в нещата, които правим, следете предложенията ни за работа тук. В Yettel ще попаднете сред съмишленици и ще получите богати възможности за обучения и личностно развитие и свободата да постигнете кариерните си цели.
Какво е да работиш в Магазинната мрежа на Yettel?

Всичко около нас е динамично и се променя бързо. Ние в Yettel се стремим да отговаряме на промените с технологии и услуги, които помагат на нашите клиенти и да запазят баланса в живота си.
Вярваш в това? Можеш да ни помогнеш да станем по-добри във всичко, което правим като станеш част от над 1800 амбициозни, любопитни, знаещи и можещи хора, които движат Yettel напред.
А ето и как минава един ден на нашите търговски консултанти:
Търговските консултанти са значима част от нашия екип. Те са тези, които:
- Посрещат клиента с усмивка;
- Винаги имат готово решение на всяко предизвикателство;
- Знаят всяка характеристика на устройствата и услугите, които предлагаме;
- Откриват с лекота нуждата на клиента;
- Вълнуват се от последните технологични решения;
- Ориентирани са към постигане на забележителни резултати.

Какво е да работиш в Кол Център на Yettel?

Знаем, че да намериш баланса между работа и свободно време е трудно. Ако цениш времето си и обичаш да разполагаш с него, но едновременно с това имаш желание да бъдеш част от света на телекомуникациите - Yettel е най-добрият избор. При нас ще откриеш удоволствието да правиш това, което харесваш, и същевременно да имаш достъп до най-новото от света на технологиите.
Позицията „Сътрудник информационно обслужване – 4/8 часа“ те очаква. Тя включва:
- Гъвкав график, за да разполагаш с времето си, както сметнеш за добре;
- Свобода предварително да съставиш графика си за месеца;
- Свобода предварително да съставиш графика си за месеца;
- Колеги, с които просто работната среда оживява.
А как минава един ден в кол центъра ни?
- Работата е свързана с линията за контакт с нашите клиенти, на която те могат да зададат въпросите си;
- Ти ще си подготвен да намираш решения на клиентски запитвания;
- Ще консултираш нашите клиенти за най-подходящата за тях услуга;
- Зад себе си ще имаш подкрепа от всички останали колеги и звена, за да си уверен в информацията, която даваш на клиента;

Какво е да работиш в Централния офис на Yettel?

В централния ни офис се намират всички останали функции и звена, които подкрепят нашата магазинна мрежа, кол център и клиенти.
Можеш да стартираш или продължиш своя кариерен път в направления като:
- Финанси
- Маркетинг
- IT
- Човешки ресурси
- Право
- Корпоративни комуникации
- Продажби
За да се чувстваш комфортно в офиса ще имаш на разположение:
- Свежа офис обстановка
- Кантина с вкусни обедни предложения;
- Кафе бар с разнообразие от напитки и десерти (включително био и кето)
- Уединени стаи за бизнес или личен разговор;
- Библиотека на всеки етаж;
- Вътрешен двор за работа или почивка;
Повече за всички допълнителни придобивки, можеш да видиш тук.

Още възможности
Всички обяви можеш да следиш тук. Можеш да си създадеш профил в нашия сайт и да се абонираш за известия за отворени позиции в конкретна област.

Ние ще ти предоставим всичко необходимо, за да се развиваш при нас:
- Обучения
- Достъп до онлайн платформа за самообучение
- Индивидуална кариерна пътека
- Възможност за рестарт на кариерата в изцяло различно направление в рамките на Yettel
- Участия в конференции и семинари
- Разнообразни wellbeing програми
Повече за всички допълнителни придобивки, можеш да видиш тук.