За да осигури високо ниво на сигурност и прозрачност, Yettel те информира с SMS съобщение, когато:
За да осигури високо ниво на сигурност и прозрачност, Yettel те информира с SMS съобщение,
когато:
•
Взимаш нова карта с нов договор за услуги
•
Подновяваш договор за номер на абонаментен план
•
Регистрираш предплатена карта
•
Преминаваш от предплатена услуга към абонаментен план или обратното – от абонаментен план към предплатена услуга
•
Взимаш устройство в брой или на лизингови вноски към номер на абонаментен план
•
Взимаш допълнителен лизинг за смарт устройство или базови аксесоари
•
Застраховаш устройство с услугата Смартфон Протект
•
Сменяш собствеността на свой номер
•
Подменяш СИМ карта за свой номер
•
Променяш нивото на оторизация ОСНОВЕН НОМЕР
• Взимаш нов договор за Yettel TV
• Подновяваш договор за Yettel TV
• Правиш промени по договор за Yettel TV
Изпращаме съобщението на посочения от теб или получен по подразбиране ОСНОВЕН НОМЕР, защото той би трябвало да бъде
този, който активно и основно ползваш като собственик (титуляр) на нашите услуги, и през който управляваш останалите
си
номера. Той е и с най-високото ниво на оторизация.
В SMS потвържденията те информираме за детайлите като за твой ориентир и пълна яснота посочваме:
•вида на
сделката,
•за кой от
твоите номера се отнася сделката,
•за кой от твоите Yettel TV договори се отнася сделката,
•къде е
направена сделката – в наш търговски обект, в онлайн магазина, в мобилното приложение Yettel или след
проведен разговор с Центъра за обслужване на клиенти.